訂立你的睡眠時間表🗓

訂立你的睡眠時間表🗓

唔少人為咗生計或工作需要,可能要經常輪班工作,日夜顛倒的生活會擾亂我們的睡眠週期,即代表我們人體的生理時鐘亦因為咁而受到影響,導致瞓醒後感覺精神不足,提不起勁😵!事實上,無人應該要因為工作而犧牲自己的健康,更重要係我們需要了解生理時鐘是如何運行,令自己獲得更好的睡眠。
因此,小編想比大家以下嘅小貼士💡,讓你可以掌握設立睡眠時間表的方法,讓你可以設立一個始終如一的睡眠時間表。

第一,確保睡眠環境沒有任何噪音🙉及強光🙈,確保房間沒有耀眼的光線影響自己睡眠。噪音方面,如果房間隔音能力不算好,可以配戴耳塞減低噪音對自己的影響。能好好預防這些刺激物,對你的睡眠質素及回復生理時鐘有莫大益處!

第二,如果可以的話,盡量避免因為眼瞓而午睡一下,當然短短幾分鐘閉眼休息,並不會對你產生損害,但假如你的午睡是半小時起跳的話,那麼你要好好調節一下。當下午睡睡醒的確會很精神很舒服,但到了真正入睡的時候,可能會睡不著,雙眼發光😳,這意味著你的睡眠時間表會因而受到影響。

最後,找到你合適的床上用品🛏,一個軟硬適中的枕頭和乾爽透氣而且能好好保護你脊椎的床褥絕對能你在辛勞完一整天後瞬間睡着,整夜好眠😴。例如現在夏天咁炎熱潮濕,SweetDream 嘅 Coolmax 清爽護脊床褥能為你帶來既清涼又舒適嘅睡眠體驗!

當然要好好調節一個最完美的睡眠時間表是不容易的,有因於工作,手機等都會令自己不自覺難以實行時間表。但我們亦要記得,睡眠永遠是健康的不二法門,尤其是你的工作是需要高度集中,為了自己或家人,嘗試跟著上述小貼士,一步一步實行屬於你的睡眠時間表😉!

冷知識

RSS
午睡到底係好定唔好?

午睡到底係好定唔好?

Leo Leung

相信唔少人應該同小編一樣,食完個Lunch 之後都好容易「飯氣攻心」😴,一返到Office 眼皮就好似千斤重一樣,令你有想午睡嘅衝動!有人就會選擇洗個面或者飲杯咖啡☕️去清除睡意,但其實午間小睡片刻嘅好處可能比你想像中多。今日小編就同講講3個午睡嘅好處啦💕!

放假補眠真的有用嗎🧐?

放假補眠真的有用嗎🧐?

Leo Leung

Yeah~終於又嚟到小編最愛嘅星期5喇,又可以襯住星期六日休息下喇,請埋星期一仲有4日連假添呀 🤩!難得放假,有啲人會約埋三五之己出去行下行食下野🍕,或者打下機咁🕹。而小編有時經過忙碌嘅一星期後,都鐘意選擇一個人係屋企嘆抖下,或者補下眠😴,找下啲「睡眠債」。但講起補眠,究竟忙碌咗一星期後來「補眠」係咪真係好呢?事實上,其實人每天嘅睡眠時間最好都係維持6-8個小時。因為有美國研究指出,當睡少過6小時或多過8小時,都有機會出現記憶力衰退嘅問題,令腦部整體運作功能都會下降。研究亦出,調查對象係週末長時間休息後醒來,他們都無特別精神反而仲更加疲勞🫠。始終長時間累積的「睡眠債」無可能經由週末大量補眠而一下子償還到。反而每天若能維持一致的睡眠時間才是比較健康的。